FAQ

 

1. Czym jest adres korespondencyjny?

Jest to adres, na który otrzymujemy listy i paczki. Może różnić się od adresu zameldowania, czy adresu zamieszkania.

2. Co to skrytka bez meldunku?

Jest to adres do korespondencji przy czym może być inny niż faktyczny adres zamieszkania czy zameldowania. Usługa, którą oferujemy; polega na przekierowaniu na proponowany przez nas adres całości lub części korespondencji przychodzącej. To pozwoli nam profesjonalnie zająć się jej obsługą i dystrybucją.

3. Jakie są korzyści posiadania skrytki bez meldunku?

Jedną z najważniejszych zalet jest oszczędność czasu. Nie musicie stać w kolejkach na poczcie, aby odebrać korespondencję. My ją Wam przekazujemy bezpośrednio na wskazany adres. Skrytka pocztowa sprawdzi się w przypadku nieobecności. Podejmiemy ważną korespondencję, nie wróci ona do nadawcy. Ze swojej strony możemy zagwarantować profesjonalną obsługę.

4. Co jaki czas dostaje powiadomienia mailowe o nadejściu poczty?

Powiadomienie mailem o nadejściu nowej poczty jest automatyczne. Jak tylko poczta zostanie do nas doręczona i nasz pracownik wprowadzi ją do systemu niezwłocznie wysyłane jest powiadomienie. Cała korespondencja jest wprowadzana do systemu w dniu doręczenia.

5. Czy jest możliwość odbioru osobistego z Waszej siedziby swojej poczty?

Nie oferujemy takiej usługi. Zajmujemy się wyłącznie obsługą i dystrybucją listów. Dajemy jednak możliwość dogodnego otrzymania poczty w trzech wariantach: przez pocztę polską, firmę kurierską lub odbiór w paczkomacie.

6. Co zawiera miesięczna informacja mailowa w pakiecie standardowym?

Jest to zestawienie dotyczące korespondencji z całego miesiąca. Zawiera informacje o adresatach, ilości listów, a także rozliczeniu usługi. Pozwala zweryfikować czy otrzymana korespondencja zawierała wszystkie oczekiwane listy.

7. Czy przesyłają Państwo pocztę zbiorczo, czy za każdym razem jak pojawia się nowy list?

Nasza podstawowa usługa zakłada przekazanie korespondencji zbiorczo, raz w miesiącu. Do Państwa dyspozycji mamy również usługi dodatkowe, które oferują ekspresowe przesłanie ważnego listu. O usługach dodatkowych więcej tutaj [trzeba dać jakiś odnośnik do usług dodatkowych].

8. Czy listy są przesyłane pocztą czy kurierem?

Nasi klienci mają możliwość konfiguracji dogodnego doręczenia zamawiając usługę. Mogą wybrać trzy sposoby dostarczenia korespondencji: poczta polska, firma kurierska lub Paczkomaty.

9. Dla kogo jest usługa bezmeldunku.pl?

Z usługi może korzystać każda osoba prywatna.

10. Czy można zamówić ekspresową przesyłkę poczty? Jeśli tak, to ile kosztuje taka usługa i jak się odbywa?

Każdą pocztę wprowadzamy do systemu niezwłocznie. Jeżeli potrzebujesz zapoznać się z treścią przesyłki możesz zamówić u nas usługę ekspresowego przekazania korespondencji albo usługę zeskanowania przesyłki. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji - zachęcamy do kontaktu poprzez formularz dostępny w sekcji Kontakt.